Wahai....yg aku cintai lg rindui, bantulah aku ..

Bismillahirrahmanirrahim..


Assalamualaikum,

Wahai sahibah-sahibah seperjuanganku,

Kini ku berada di dalam satu perasaan,

Yang mana begitu perit bagi diriku,

Ia juga amat sukar tuk ku gambarkan…

Ia adalah satu perasaan..

Perasaan cinta,

Aku juga mengetahui,

Perasaan Cinta adalah Buta..

Ia buta…

kerna itulah menyebabkan aku mencari-carinya,

Aku ingin melihatnya…

Aku ingin bersamanya semula…

kini, ku terlalu merinduinya…

Aku tidak tahan utk menahan rasa kerinduan ku padanya,

Kerna aku terlalu sayang pdnya…..

Aku juga tahu,

pabila seseorg yg mencintai sesuatu,

pasti ia menjadi perkara yang amat dirinduinya,

Ya Allah, aku terlalu mencintainya….

Aku terlalu merinduinya Ya Allah….

Ya Allah, pertemukanlah ku dengannya semula…

Ya Allah,

Aku tahu…dulu,

aku menghargainya hanya buat sementara sahaja..

ku amat kesal dengan perbuatan ku yg hina ini, Ya Allah..

Ampunilah daku,,,, ampunilah daku, Ya Allah…

Ya Allah…

Pertemukanlah aku dengannya semula Ya Allah..

Serta Engkau jadikanlah pertemuan kami kali ini…

Buat selama-lamanya….

Janganlah Engkau tarik semula ni’mat itu drpku…

Amieen……

Apakah ia?? / Siapakah dia??

Ya Allah..

Apakah si dia itu masih mencintai daku?

Hmm…

Pabila ku lihat diriku yang kerdil ini,

Ku dapat merasakan..

bahawa si dia tidak dapat menerima diriku lg..

wahai kekasih ku…

maafkanlah aku,,, ampunilah aku…

terimalah aku semula…

aku kesal…

kerna selama ini…

aku telah menghargaimu hanya buat sementara waktu saja…

ku harap, Aku dapat memiliki dirimu semula..

buat selama-lamanya……..

Amieen..

Terimalah aku..

Duhai ke’izzahan & hulwatul iman bi jiddin wa bi ISTIQAMAH~…

(kebanggaan & kemanisan iman dgn banyak & dgn berterusan)


from : sayyidahthohirah a.k.a my fren ^_^

No comments:

Post a Comment